Menu
No products in the cart.

Fogyás tippek amik bizonyítottan működnek 1. rész

A fogyókúráról rengeteg mítosz létezik.

Gyakran olvashatsz őrült dolgokat fogyókúrákról bármiféle bizonyíték nélkül.
Így méregteleníts – úgy diétázz, hihetetlen fogyások itt és ott.

Szerencsénkre az utóbbi években tudósok sok olyan megoldást találtak amelyek működhetnek.

Ezeket foglaljuk össze nektek egy fogyókúrás blog sorozatban.

26 fogyi tipp amik már bizonyítottan működnek.

1. Igyunk sok vizet, legfőképp étkezések előtt

Sűrűn hallhatjuk, hogy azt állítják a víz fogyasztása segítheti fogyásunkat – ami igaz is.

A víz fogyasztása fokozza az anyagcserét körülbelül 24-30% nagyjából 1-1,5 óra leforgása alatt, így segít neked elégetni pár extra kalóriát.

Egy tanulmány rávilágított, hogy ha a diétázok fél liter vizet isznak étkezések előtt az segít abban, hogy kevesebb kalóriát vigyenek be, és 44% többet fogyjanak azokhoz képest akik nem ittak vizet étkezés előtt.

2. Együnk tojást reggelire

A tojás fogyasztásának rengeteg előnye van, például segít a fogyásban.

Tanulmányok kimutatták, hogy ha lecseréljük gabona alapú reggelinket tojással az segít abban, hogy kevesebb kalóriát együnk meg a következő 36 órában, veszítsünk súlyunkból és test zsírunkból.

Nem feltétlenül kell tojásnak lennie. Bármilyen minőségi fehérje fogyasztása reggelire megteszi.

3. Igyunk kávét (lehetőleg feketén)

Egy minőségi kávé tele van antioxidánsokkal és rengeteg jótékony egészségügyi hatása van.

Tanulmányok megmutatták, hogy a koffein a kávéban fokozza az anyagcserét körülbelül 3-11% és segíti a zsír égetést 10-29%.

Csak menny biztosra, hogy nem adsz hozzá sok cukrot vagy más  magas kalória tartalmú kiegészítőt, mert azok miatt lesz egészségtelen a kávéd.

Cukor és más rossz ízű édesítők helyett használj FYTTIN természetes édesítőt!

4. Igyunk sok zöld teát

A kávéhoz hasonlóan a zöld teának is nagyon sok pozitív hatása van, az egyik közülük a súly csökkentés.

A mellett, hogy a zöld tea tartalmaz kis mennyiségben koffeint, tele van erőteljes antioxidánsokkal amiket katekinnek hívnak. A katekinről úgy hiszik, hogy szinergikusan együtt működik a koffeinnel, hogy fokozza a zsír égetést.

Habár a bizonyítékok változatosak, sok tanulmány azt mutatta, hogy a zöld tea segít a fogyásban.

5. Együnk kevesebb finomított szénhidrátot

A finomított szénhidrátok beleértve a cukrot és gabonaféléket, már megfosztották a rostos, tápláló részeiktől.
Ide tartozik a fehér kenyér és a tészta is.

Tanulmányok megmutatták, hogy a finomított szénhidrátok hirtelen fokozzák a vércukorszintet amitől éhesek leszünk, sóvárgunk a nasiért és pár órával később megnöveli az étel fogyasztást. Finomított szénhidrátok bevitele erősen összekötött az elhízással.

Ha nem tudod mit és hogyan egyél ahhoz, hogy biztosan és könnyen tudjál fogyni olvasd el a Dash diétáról szóló cikkeinket.

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top