Menu
No products in the cart.

Fogyj 4 kilót 1 hónap alatt!

Kövesd ezeket az egyszerű tippeket és fogyj hetente 0.5-1kg-t.  Egyszerű étkezési terveink pedig egyszerűvé teszik számodra a fogyókúrás céljaid elérését.

By NAGY TAMÁS

Készen állsz rá, hogy végre leadd azokat a felesleges kilókat? Ezzel a motivációval és a már meglévő kalória-kontrollált étkezési terveinkkel + a FYTTIN termékekkel könnyedén leadhatsz 4 kg-t 1 hónap alatt.

Magas rosttartalmú, fehérjével megpakolt étrendjeink úgy lettek megtervezve, hogy jóllakottság érzetet biztosítsanak egész napra és még a kilókat is csökkentik. Ráadásul még egészségesen is étkezel miközben elhagyod a finomított, feldolgozott hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket.

Ami nagyon fontos: ha a fogyás a cél akkor egy új kutatás szerint az étel minősége a kulcs.

1. Kell egy napi kalória cél

Használd ezt az egyszerű számolást a napi kalória célodhoz:

  • Szorozd meg a súlyodat (kg) 26,6-al, ez megadja, hogy mennyi kalória kell naponta a jelenlegi súlyod megtartásához.
  • Ha 0,5 kg-t szeretnél fogyni hetente akkor vegyél el belőle 500 kalóriát naponta.
  • Ha 1 kg-t szeretnél fogyni hetente akkor vegyél el belőle 1000 kalóriát naponta.

Aztán válassz egy olyan étkezési tervet, ami a legközelebb van a kalkulált számhoz. (Ha a szám 1200 kalória alatt van akkor kövesd az 1200 kalóriás fogyókúrás étkezési tervünket. Ha ennél kevesebbet eszel azzal nehezen fogod elérni a napi táplálkozási szükségletedet.)

2. Fogyassz FYTTIN Italt

Vásálóink szerint a FYTTIN Ital nagyban hozzájárult fogyókúrájuk, diétájuk sikerességéhez. Ami nem meglepő hiszen csökkenti az étvágyat és javítja az emésztést, közérzetet. Ezért nagyban hozzájárul a könnyebb, kényelmesebb és hatásosabb fogyókúrához.

3. Írd le mit eszel

Kutatások megmutatták, hogy ha étkezési naplót vezetsz az segít elérni fogyókúrás céljaid. Egy nagyobb tanulmány során a résztvevők, akik végig követték, hogy mit esznek kétszer annyit fogytak, mint azok, akik nem foglalkoztak vele. Ez még akkor is hasznos, ha étkezési tervet követsz, de inspirációnak sem utolsó.

4.Tankolj fel rosttokkal

Sok gyümölcs, zöldség, bab és teljes kiőrlésű gabonák (pl.: zab, árpa és quinoa) fogyasztása könnyedén megindíthatja a fogyást. Miért? Mert rengeteg rostot tartalmaznak, ami segít abban, hogy jóllakottan érezd magad kevesebb kalória fogyasztásával. Egy 2 éves kutatás során, amit a Journal of Nutrition készített kiderült, hogy ha 1000 kalóriánként 8 grammal növeled a rost beviteled, azzal kb. 2,5 kg-t fogyhatsz. Egy másik tanulmányban a résztvevők egyszerűen csak több rostot kezdtek el enni és még úgy is fogytak, hogy nem változtattak semmi mást az étrendjükön.

5. Fogyassz minden étkezésnél és nasinál sovány fehérjét

Kutatások ajánlása szerint ugyanannyi fehérje fogyasztásával jóllakottabbnak érzed magad, mint szénhidráttal vagy zsírral. Ha csak egy kicsit is teszel minden ételbe már az segíthet jóllakottabbnak érezni magad. Ha például salátát eszel ebédre dobd fel fehérjében gazdag étellel, próbáld ki a grillezed csirkét vagy lazacot, sült tofut, babot. A nasikból se felejtsd ki a fehérjét. Tegyél egy kis nutellát az almádra vagy egyél egy kis sajtot a gyümölcsödhöz. Dobd fel salátádat hummusszal vagy válassz zsírszegény joghurtot.

6. Élvezd a napi nassolásokat

Senki sem szereti, ha valamit megtiltanak neki, különösen kellemetlen érzés, ha fogyókúra közben nagyon vágysz valamire, de megvonod magadtól. Ennek ellenszere, ha okosan elosztod egész napra a kalóriabeviteled, hogy elűzd az éhséget. Mindig tervezz be 1-2 nassolást, hogy jóllakottan érezd magad a főétkezések között. Ötletekhez iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le „100 kalóriás nasi receptjeinkről”, amik garantáltan jóllakottan fognak tartani egész nap. Ha vágysz valami édességre akkor egyél nyugodtan olyat, ami passzol a napi kalória beviteledhez.

Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top