Menu
No products in the cart.

A DASH diéta

A DASH diéta

Ajánljuk

mindazoknak akik nem megrögzötten húsimádók, de nem is szeretnék hosszú távon a vegetarianizmus mellett letenni a voksukat. Szóval azoknak, akik változatosan szeretnek étkezni.

7

DASH diéta fogyókúrához

7

TOP10 szuper egyszerű tipp a DASH diétához

7

Mi pontosan a DASH diéta?

7

Kétnapos DASH mintaétrend

7

A legjobb és a legegészségesebb: a DASH

A DASH diéta

Ajánljuk

mindazoknak akik nem megrögzötten húsimádók, de nem is szeretnék hosszú távon a vegetarianizmus mellett letenni a voksukat. Szóval azoknak, akik változatosan szeretnek étkezni.

A DASH diéta alapvetései

Az ideális súlycsökkentéshez

Napi 3-szori étkezés és 2-3-szori nassolás szükséges.
Az önsanyargatás nem vezet célra.

Mi kerüljön az asztalodra?

Nos, főleg színes, ropogós zöldségek – ezek egészségesek, eltelítenek, és kevés kalóriát tartalmaznak.

Adj hozzá sovány, fehérjedús ételféléket

hogy ne legyél éhes egy óra múlva.

A zsírmentes vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékek

hatásosan teljesítik a szükséges fehérjebevitelt, ráadásul segítenek csillapítani az éhségedet.

Ha édes ízekre vágysz, válassz friss gyümölcsöket!

Diófélékkel és magvakkal pedig nem csak a nassolás iránti igényedet elégítheted ki, de jót teszel a szívednek, és segíted a további súlycsökkentést.

Figyeld, ahogy karcsúsodik a derekad!

Ezzel a diétával jót teszel az egészségednek, miközben a mérleg is egyre kevesebbet mutat majd.
Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top