Menu
No products in the cart.

DASH Diéta Fogyókúrához

DASH Diéta
Fogyókúrához

A DASH diétát eredetileg azért alkották meg, hogy elősegítse a vérnyomás csökkentését – közben kiderült, hogy valójában mesés módszer a súlycsökkentéshez is.

Kinek szól a Dash diéta?

A DASH diéta mindazoknak szól, akik:

  • Közepes túlsúllyal, illetve metabolikus szindrómával
  • 2-es típusú cukorbetegséggel
  • PCOS-szel (policisztás ovárium szindrómával)
  • Posztmenopauzális súlygyarapodással küzdenek.

Non plusz ultra, hogy ez a típusú étrend a vérnyomást és a vér koleszterinszintjét is csökkenti!

Forrás: http://dashdiet.org

Egy olyan étrend, amelynek követésével nem csak nem kell éhezned, de érezni fogod, ahogy egyre egészségesebb, energikusabb leszel.

Hogy miért?

Mert a mindennapjainkat egy erősen növényeken (zöldségeken, gyümölcsökön és magvakon) alapuló étrenddel turbózza fel.

Az étrend alapjait tehát a növényi eredetű étkek képezik, kiegészítve megfelelő mennyiségű fehérjével. A DASH diétával foglalkozó szakkönyvek és receptkönyvek általában 14 napos étkezési terveket mutatnak be, ezek mind egészséges, természetes alapanyagokból építkeznek, mesterséges adalékanyagok nélkül.

Akár az egész család átveheti az étrendet – nagyobb adagokkal számolva azoknál a szerencsésebb családtagoknál, akiknek nem kell ügyelniük a súlyukra.

DASH Diéta
Fogyókúrához

A DASH diétát eredetileg azért alkották meg, hogy elősegítse a vérnyomás csökkentését – közben kiderült, hogy valójában mesés módszer a súlycsökkentéshez is.

Kinek szól a Dash diéta?

A DASH diéta mindazoknak szól, akik:

  • Közepes túlsúllyal, illetve metabolikus szindrómával
  • 2-es típusú cukorbetegséggel
  • PCOS-szel (policisztás ovárium szindrómával)
  • Posztmenopauzális súlygyarapodással küzdenek.

Non plusz ultra, hogy ez a típusú étrend a vérnyomást és a vér koleszterinszintjét is csökkenti!

Forrás: http://dashdiet.org

Egy olyan étrend, amelynek követésével nem csak nem kell éhezned, de érezni fogod, ahogy egyre egészségesebb, energikusabb leszel.

Hogy miért?

Mert a mindennapjainkat egy erősen növényeken (zöldségeken, gyümölcsökön és magvakon) alapuló étrenddel turbózza fel.

Az étrend alapjait tehát a növényi eredetű étkek képezik, kiegészítve megfelelő mennyiségű fehérjével. A DASH diétával foglalkozó szakkönyvek és receptkönyvek általában 14 napos étkezési terveket mutatnak be, ezek mind egészséges, természetes alapanyagokból építkeznek, mesterséges adalékanyagok nélkül.

Akár az egész család átveheti az étrendet – nagyobb adagokkal számolva azoknál a szerencsésebb családtagoknál, akiknek nem kell ügyelniük a súlyukra.

Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top