Menu
No products in the cart.

TOP10 szuper egyszerű tipp a DASH diétához

TOP10 szuper egyszerű tipp
a
DASH diétához

1

Duplázd meg a zöldségeket! Egy adag körülbelül fél csészényi, tehát egy csészényi tesz ki egy dupla adagot.

Ha időzavarban vagy, vagy túl messze a bolt, fagyasztott zöldségekkel gyorsan és egyszerűen hozzáadhatsz még két adag zöldséget az ebédedhez.
2
3

Válassz könnyebb, zsírokban szegényebb, fehérjében minél gazdagabb húsféléket!

Varázsold változatosabbá a müzlidet vagy zabpelyhedet bogyófélékkel!
4
5

A zsírmentes gyümölcsjoghurt, Fyttin édesítőszerrel cukor helyett, finom nasinak, de akár egy gyors reggelinek is.

Minden dióféle szívbarát. A natúr ízűek (sótlanok) ráadásul a DASH étrendben is tökéletesek.
6
7
Van néhány olyan kényelmi étel is, amely igazán egyszerűvé és nagyszerűvé teszi a DASH diétádat.  Választhatsz előre csomagolt vagy előre tisztított, vágott zöldségeket is, mint például a bébirépa, a vágott saláta, káposzta.

Dobd fel az étrendedet! Ne ragadj le a natúr sült húsnál; lépj tovább bátran a pácolt, egészséges panírban megforgatott, akár olaj nélkül kisütött húsfélék felé.

8
9

Ízesítsd a kávédat két deci sovány tejjel és Fyttin édesítővel!

A smoothy-t sovány tejjel, friss gyümölccsel és persze cukor nélkül készítjük. Tökéletesíti a DASH diétád hatékonyságát.
10
Forrás: http://dashdiet.org

TOP10 szuper egyszerű tipp
a
DASH diétához

1
Ha van rá lehetőséged, friss és frissen vágott zöldségeket fogyassz!
2
Ha időzavarban vagy, vagy túl messze a bolt, fagyasztott zöldségekkel gyorsan és egyszerűen hozzáadhatsz még két adag zöldséget az ebédedhez.
3
Duplázd meg a zöldségeket! Egy adag körülbelül fél csészényi, tehát egy csészényi tesz ki egy dupla adagot.
4
Varázsold változatosabbá a müzlidet vagy zabpelyhedet bogyófélékkel!
5
A zsírmentes gyümölcsjoghurt, természetesen édesítőszerrel cukor helyett, finom nasinak, de akár egy gyors reggelinek is.
6
Minden dióféle szívbarát. A natúr ízűek (sótlanok) ráadásul a DASH étrendben is tökéletesek.
7
Van néhány olyan kényelmi étel is, amely igazán egyszerűvé és nagyszerűvé teszi a DASH diétádat.  Választhatsz előre csomagolt vagy előre tisztított, vágott zöldségeket is, mint például a bébirépa, a vágott saláta, káposzta.
8
Színesítsd a tányérodat! Tegyél rá 1-2 főtt zöldséget és egész salátaleveleket is.
9
Ízesítsd a kávédat két deci sovány tejjel!
10
A smoothy-t sovány tejjel, friss gyümölccsel és persze cukor nélkül készítjük. Tökéletesíti a DASH diétád hatékonyságát.
Forrás: http://dashdiet.org
Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top