Intermittent Fasting diéta

A Fyttin mindenféle diéta hatékonyságát jelentősen  fokozza

Az INTERMITTENT FASTING (időszakos böjt, vagy szakaszos koplalás) a legnépszerűbb diéták között van.

Alapvetően az étkezések ritmusát, időbeli eloszlását helyezi keretek közé. A Fyttin szakértői szívből ajánlják ezt a módszert, mert gyorsan szabadulhatunk meg a fölösleges kilóktól. A módszer súlycsökkentő tulajdonsága mellett nagyon sok egészségre gyakorolt pozitív hatása is van

Többféle típus közül választhatjuk ki, melyik számunkra a legmegfelelőbb. Az egyik típusa a 16/8, ami annyit jelent, hogy 16 óra éhezést követ 8 óra táplálkozás (nem folyamatosan, hanem a szokásos ütemben). Az egybefüggő 16 órába beleszámít az alvással töltött idő, így kb. 8 óra hossza az az időintervallum, amíg csak folyadék (víz) fogyasztása megengedett.

A böjt előnye, hogy hatékonyan égeti a zsírt mert az éhezés során a testünk a saját zsírraktáraiból nyer energiát. Vigyázzunk arra, hogy a koplalási idő után ne törjön ránk falási roham, mert ha az éhség miatt gyorsan veszünk magunkhoz nagyobb mennyiségű kalóriát, akkor nem fog bekövetkezni a fogyás, épp ellenkezőleg.

További blogbejegyzések

Előző bejegyzés: