Menu
No products in the cart.

A húsimádó diéta alapvetései

Étrend húsimádóknak

Divatos mostanság a húshagyó étrend számos formája

De még mindig sokan és eredményesen vágnak súlycsökkentésbe a különböző húsos fogásokkal is. Nem véletlen: a hús kiváló támogatója a szénhidrátokban, zsírokban visszafogott diétának, hiszen laktató és kalóriaszegényen is elkészíthető, ugyanakkor kiváló fehérjeforrás. Mint mindenben, itt is a mértékletesség a lényeg – nem pedig az önsanyargatás!

Divatos mostanság a húshagyó étrend számos formája

De még mindig sokan és eredményesen vágnak súlycsökkentésbe a különböző húsos fogásokkal is. Nem véletlen: a hús kiváló támogatója a szénhidrátokban, zsírokban visszafogott diétának, hiszen laktató és kalóriaszegényen is elkészíthető, ugyanakkor kiváló fehérjeforrás. Mint mindenben, itt is a mértékletesség a lényeg – nem pedig az önsanyargatás!

A húsimádó diéta alapvetései

Addig és annyit együnk, ameddig már nem érezzük magunkat éhesnek – nem pedig addig és annyit, amennyit csak bírunk. Érdemes lassan, nyugodtan étkezni, időnként hátradőlni, és megfigyelni, valóban éhesek vagyunk-e még.

Válassz könnyebb, zsírokban szegényebb, fehérjében minél gazdagabb húsféléket!

Ne nehezítsd az életedet feleslegesen lemondásokkal: a húsokat megfelelő panírban, sőt főzve, sütve, grillezve, de akár nyersen is fogyaszthatod! A lényeg a tudatosság, az odafigyelés. Olvasd el javaslatainkat a blogban!

Dobd fel az étrendedet! Ne ragadj le a natúr sült húsnál; lépj tovább bátran a pácolt, egészséges panírban megforgatott, akár olaj nélkül kisütött húsfélék felé.

Mindig legyen zöldség is a tányérodon! A húsos fogásokat tökéletesen lekísérheted egy finom, friss salátával, joghurtos öntettel, de akár grillezett vagy párolt zöldségekkel is. A zöldségek fajtáját már a fantáziádra és a legközelebbi közért kínálatára bízzuk.

Figyeld, ahogy karcsúsodik a derekad! Ezzel a diétával jót teszel az egészségednek, miközben a mérleg is egyre kevesebbet mutat majd.

Addig és annyit együnk, ameddig már nem érezzük magunkat éhesnek – nem pedig addig és annyit, amennyit csak bírunk. Érdemes lassan, nyugodtan étkezni, időnként hátradőlni, és megfigyelni, valóban éhesek vagyunk-e még.

Válassz könnyebb, zsírokban szegényebb, fehérjében minél gazdagabb húsféléket!

Ne nehezítsd az életedet feleslegesen lemondásokkal: a húsokat megfelelő panírban, sőt főzve, sütve, grillezve, de akár nyersen is fogyaszthatod! A lényeg a tudatosság, az odafigyelés. Olvasd el javaslatainkat a blogban!

Dobd fel az étrendedet! Ne ragadj le a natúr sült húsnál; lépj tovább bátran a pácolt, egészséges panírban megforgatott, akár olaj nélkül kisütött húsfélék felé.

Mindig legyen zöldség is a tányérodon! A húsos fogásokat tökéletesen lekísérheted egy finom, friss salátával, joghurtos öntettel, de akár grillezett vagy párolt zöldségekkel is. A zöldségek fajtáját már a fantáziádra és a legközelebbi közért kínálatára bízzuk.

Figyeld, ahogy karcsúsodik a derekad! Ezzel a diétával jót teszel az egészségednek, miközben a mérleg is egyre kevesebbet mutat majd.

Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top