Menu
No products in the cart.

A Vegetáriánus diéta alapvetései

Étrend vegetáriánusoknak

A vegetáriánusok körében általában kevesebb az elhízással, túlsúllyal küzdők száma

Mégis érdemes megfogadni pár jótanácsot,

ha gyorsabb és tartósabb súlycsökkentést szeretnénk elérni. A cél sosem az önsanyargatás – inkább az okos, tudatos és egészséges táplálkozás.

Étrend vegetáriánus-oknak

A vegetáriánusok körében általában kevesebb az elhízással, túlsúllyal küzdők száma

Mégis érdemes megfogadni pár jótanácsot,

ha gyorsabb és tartósabb súlycsökkentést szeretnénk elérni. A cél sosem az önsanyargatás – inkább az okos, tudatos és egészséges táplálkozás.

A vegetáriánus diéta alapvetése

Változatos és rendszeres, napi legalább háromszori étkezés az alap.

Zöldségek és gyümölcsök

A vegetáriánus diéta fajtájától függően fehérjedús források, mint tojás, könnyű sajtfélék, száraz hüvelyesek feltétlenül szerepeljenek az étlapon.

Kerüld a hagyományosan panírozott, olajban sült fogásokat!

Teljes kiőrlésű liszttel és tojással készített bundában, sütőben, sütőpapíron, olaj nélkül is készíthetsz ízletes főfogásokat.

A vegetáriánusok sokszor nassolással telítik el a hasukat

– laktató húsfélék híján. Jó hír, hogy némi édes gyümölcs még diéta alatt sem elvetendő! Sőt, mértékkel dióféléket és magvakat is rágcsálhatsz, ezekkel jót teszel a szívednek, és segíted a további súlycsökkentést is.
Figyeld, ahogy karcsúsodik a derekad!
Ezzel a diétával jót teszel az egészségednek, miközben a mérleg is egyre kevesebbet mutat majd.

TOP10 szuper egyszerű tipp a vegetáriánus diétához

h

Milyenek a vegetáriánus étrendek?

h

Vegetáriánus receptek

Iratkozz fel hírlevelünkre!Ne maradj le a legújabb akciókról, friss fogyókúrás tippekről és receptekről!
Scroll to Top